Ruilen en retourneren

Uiteraard streeft EG Veranda ernaar om alle bestellingen naar behoren te leveren en zullen wij hiervoor de verantwoordelijkheid nemen. Indien u wilt retourneren omdat het product niet schadevrij bij u thuis is aangekomen, kunt u dit direct aangeven bij de transporteur en is het belangrijk om direct contact met ons op te nemen en ons foto’s van de schade te mailen klachten@egveranda.nl. Wij hebben foto’s van de geconstateerde schade nodig om de klacht te kunnen afhandelen.

Voor het retour sturen van een overkapping of overige accessoires kunt u contact opnemen met EG Veranda voor een passende oplossing. Indien de leverancier nog op locatie is, kunt u na contact met ons direct het product meegeven en dient u uitsluitend de transportkosten te voldoen.

Als u de schade na vertrek van de transporteur constateert, is het noodzakelijk dit binnen 48 uur aan ons door te geven en de foto’s van de schade naar ons te mailen. Wij kunnen de eventuele kosten niet vergoeden of het product retour nemen. Controleer de producten na ontvangst goed, u bent hier zelf verantwoordelijk voor en dat bespaart u tijd en geld!

Levering

Voor het leveren van de producten op locatie berekent EG Veranda transportkosten. Deze kosten zijn afhankelijk van de door u gekozen afleverlocatie. Het tarief bedraagt € 1,- per kilometer. Als u een bestelling doet, kunt u direct zien welke transportkosten er verbonden zijn aan het leveren van de producten bij u thuis. U kunt uw bestelling ook bij ons op locatie afhalen. Hiervoor maken we graag een afspraak met u.